Moviestarfansen

Alla inlägg under december 2011

Av MovieStarFansen - 31 december 2011 21:14

Gott nytt år önskar vi från moviestarfansen till er!


// Corre01


PS! Jag gjorde ett litet kort inlägg sry skriver längre imorrn DS!


 

Av MovieStarFansen - 31 december 2011 10:59

Godmorgon allihop!


Tänk att det är nyårsafton idag!!!    Ikväll kommer några av mammas och pappas kompisar komma hit, och vi ska fira det nya året xD Vi ska äta (Såklart :P), spela Lips (Ungefär som Singstar fast på Xbox), spela Dance central 2 (Ett danspel till Xbox 360 Kinect) och allt möjligt!


Ha nu ett gott nytt år allihop!


Önskar Alexy10

  



P.S Du har väl inte glömt att titta på vår musikvideo Alexy10 - Fire?? D.S

Av MovieStarFansen - 30 december 2011 18:37

Hej!


Efter mycket pust & stånk så är min musikvideo färdig!!!!  









Här kommer den, Alexy10 - Fire:







Hoppas ni gillar den! Jag blev iallafall nöjd med den ;)



GOTT NYTT ÅR!


ÖNSKAR Alexy10

   

Av MovieStarFansen - 30 december 2011 17:29

Tänk att det bara är 1 dag kvar till nyårsafton...  



I år har vi både haft sorgliga och roliga stunder... och imorgon midnatt, börjar allt om på nytt!  


Hehe xD... Jag låter lite dramatisk!   Men iallafall, tänk att det blir år 2012 om bara 2 dagar  

Enligt mig har detta år varit fantastiskt! Det hände jättemånga roliga saker! Jag kom in i musikklass   , träffade nya kompisar... ni förstår   
















Förresten, har ni några nyårslöften som ni ska försöka hålla?



GOTT NYTT ÅR!

Önskar Alexy10


   

Av MovieStarFansen - 30 december 2011 11:39

TJA!


Jag håller på med en ny musikvideo till låten "Fire", från Camp Rock 2!


Den kan ta ganska lång tid att göra, men den blir nog färdig till nyår!


Jag hoppas att det kommer bli den bästa video jag någonsin gjort  


 





GOTT NYTT ÅR!


ÖNSKAR ALEXY10

 


 

Av MovieStarFansen - 29 december 2011 18:40

Hej, det är Corre01! Jag har fått fiskar idag (på riktigt) och jag fick de igår helt gratis av mina föräldrars kompisar! Nu ska jag berätta vad alla heter: Wanda och Sixten (mamma kom på namnet Sixten) som är ett par ljusblå fiskar och de är lite randiga och de är som syskon och de jagar varandra hela tiden, Karin som är en kyssgurami, om ni söker på Google ser ni att kyssguramin håller på lite med munnen. Bara så ni vet andas dem så ni inte undrar vad de håller på med, neontetror har vi också och eftersom det är så lika vet vi inte vem som är vem men vi har namn: Nemi, Neo, Naomi, Noa och Nora, sedan har jag en orange fisk med lika orangea ögon och den fisken heter Nemo eftersom det är vår enda orangea fisk, Snäckätaren Randen som äter alla snäckor som finns i akvariet, en liten grå fisk som heter Cosmo (för er som har sett Fairy odd parents på Nickelodeon så är det ju lite roligt att en heter Wanda och en heter Cosmo), och sen har jag en tjuris som är en slags mal. Jag kallar den "Surmalen". Den bor i En liten döskalle som är som en liten dekoration i akvariet som de kan krypa in i. Han beter sej som en "kung". Det var mina fiskar. Eftersom jag inte kan så mkt om teknik är det inte säkert att jag får upp en bild på dem senare men vi får se!

// Corre01


Av MovieStarFansen - 28 december 2011 10:56

Hej allihop! Det går inte att logga in på MSP!  



 




Laddar... och laddar... och laddar...  



Och jag som tänkte göra en musikvideo och allt   


Jag får väl göra något annat sålänge...




HOPPSAN HEJSAN!


MVH Alexy10


         

Av MovieStarFansen - 27 december 2011 17:27

Hej alla!


*EMMY_321, SLUTA KITTLAS!!! HAHAHA!!!!*

*NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! JAG KOMMER S....HAHAHA!!!*


Suck... tjejerna fånar sig... Iallafall. förlåt för att vi inte skrivit på så länge... vi har haft fullt upp med att leka med alla julklappar och allting  



BUÄÄÄ JULEN ÄR ÖVER  

Kom igen, sluta fåna er, detta är ett inlägg ingen lekplats  


EMMY_321 och Corre01: ATTACK!!!!!!!!!

*Hahahahaha!!!!!    SLUTA KITTLAS!!!!!*

Okej, dåååå! 


Men iallafall, vi alla här på Moviestarfansens blogg, hoppas att ni haft en superskön JUL!


Fick ni några julklappar? Det fick iallafall vi! Min favoritjulklapp var Disneyland adventures till Xbox 360 KINECT!


Och jag fick min idols autograf (Nina i Huset Anubis)


Jag fick.......................EN NAPP xD, skoja bara, jag fick ett Sylvanian hotell!


GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR VI PÅ MOVIESTARFANSEN!!

               








P.S Förlåt för att detta inlägg blev en stor katastrof xD HÖRRU!!!!! Okej jag ber om ursäkt för EMMY_321´s betéende! HUR VÅGAR DU SÄGA SÅ   DU DIN LILLA!!!





Dags att dra :S   




   




 

















 

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards