Moviestarfansen

Alla inlägg under juni 2012

Av MovieStarFansen - 19 juni 2012 11:00

Nu när Alexy10 är i U.S.A och jag och Corre01 är ensamma kvar i Sverige så hade jag tänkt att skriva lite mer på bloggen...Jag vet jag liksom skriver inte så mkt men jag kände bara för att ni behöver något att läsa och så...Äsch nu skriver jag istället!!!!!!

Joo, jag har Anna_321 här irl   My bff

Jag och Anna_321 hade tänkt att göra en liten blogg nu, så hayyyyy.

Nu kmr en kompisvideo   

//EMMY_321


Av MovieStarFansen - 15 juni 2012 16:00

Hejj allihop!


Som ni säkert vet om så har jag nu rest till USA.     



Vi ska hälsa på våra kompisar som bor där, men först ska vi vara i New York i några dagar, där jag är just nu. Vi bor på ett snuskhotell på Manhattan   Aja, det är iallafall i New York's centrum, så vi har nära till allting!  


Aja, jag ska försöka lägga upp lite bilder när jag kommer hem!  
Höppas att EMMY och Cörre (som jag har börjat kalla henne ^^) tar hand om blöggen så länge jag är börta!  
Annars blir det smisk!       

Förresten, detta är ett tidsinställt inlägg! Jag skrev det här den 3 Juni klockan 10:38, när jag satt i morgonrock..  

Höppas ni har det bra i Sverige! Jag kommer hem om några veckor!

Kram Alexy10
          

Av MovieStarFansen - 13 juni 2012 16:37

Hajjsan!  


Imörrn reser jag till USA, och kömmer vara där i 5 veckor. Så... jaa, vi ses någon gång i Juli!


Jag kommer först resa till New York och sedan åker vi vidare till Williamsburg, där vi träffar våra kompisar, och sedan till Florida, och sedan till DC, och sedan till NewArk där våra Amerikanska vänner bor, och tillslut till New York igen, där vi åker hem 



Och förresten, TAAAAAAAAAAAAAAAAACK Cörre för presenten jag fick av dajj   Och, jopp jag är visst skyldig dig någonting från USA! 8DD



Kram Alexy10   
    

Av MovieStarFansen - 9 juni 2012 15:15

Hajjsan höppsan!


Även Hamsterbur (På MSP) ville att vi skulle länka hennes blogg, så ja, här är den! ^^


Sagasord.blogspot.se
Sorry för att jag inte gjorde en bild till dig också, Hamsterbur, men jag hann tyvärr inte...  

Sagasord.blogspot.se är helt enkelt en MSP-blögg! 8D

Aja, nu löggar jag in på MSP! See ya!

Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 6 juni 2012 08:39

Hejjsan!  


Äntligen är vi lediga en dag... ^^ Det är ju Sveriges nationaldag, som ni säkert redan vet om! :DD


Men, här kommer veckans låt: 



Vad tycker ni om den?


Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 4 juni 2012 19:20

Hejjsan hoppsan!


Jo, nu har jag gjort färdigt serien! Gjorde den utan EMMY eftersom att vi inte lekte idag.  Den handlar om svartsjuka!  


Men, innan jag visar er serien så vill jag ge ett STORT tack till 99gus, kingbebbe03 och svartatjejen9f=)!   En stor applåd för de! *KLAPP KLAPP*



 Klicka på den för att få en förstorad bild av den!


Har ditt hjärta någonsin krossats? Skriv en kommentar!
Kram Alexy10
 
  
 


Av MovieStarFansen - 4 juni 2012 17:49

Hejsan! Jag heter 99gus :D 

Jag är 12 år och brukar spela MovieStarPlanet ibland. Jag brukar chatta med Alexy,Corre och Emmy ibland. Dom är rikigt snälla, så var inte blyga för dom :)

Anledningen till att jag skriver är att MovieStarFansen (MSF) Tyckte att jag hadehjälpt de så mycket. Så de tyckte väll att jag förtjänar ett gäst inlägg 

 Ja jag har en egen youtube kanal jag heter panfu99gus här är en länk till min kanal :D

http://www.youtube.com/user/panfu99gus

Jag funderar på att skapa en egen moviestarplanet blogg. Vad tycker ni? Kommentera gärna detta inlägget och skriv vad ni tycker :D


PS: Var inte taskiga mot någon av dem i moviestarfansen då åker ni på stryk! Neh jag skojar bara xDD Hmm... jag kanske borde vara deras livvakt. Neh det borde jag nog inte :D

Men hare bra!

 



Av MovieStarFansen - 3 juni 2012 13:03

Hej! Vad ska jag skriva?

...

Jag vet! Jag kan göra en serie  

Jag ska sätta ihop några bilder och göra en serie xDD 

okej... det var Alexy's idé med en serie men vrf inte? Och vrf är jag fortfarande på lv 6???


Och varför byter du ämne helt plötsligt? xD Men, iallafall, jag ska hjälpa till så att serien får en snygg "design" eller vad man nu ska säga!  ´ 


Aja, serien kommer snaart! Serien kommer att komma om någon dag! Jag och Alexy10 hann inte ens börja med serien...   


Ciaooo!

// EMMY_321
  


och Alexy10
 

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards