Moviestarfansen

Alla inlägg under mars 2012

Av MovieStarFansen - 31 mars 2012 09:27

Heyy!


Som ni säkert vet fyllde jag år för några veckor sedan... (YEY!  )




Och då, så fick jag ett kort där det stod: "Grattis på 11-årsdagen! Du får en surfplatta Huawei S7 (Som en iPad)

Den kommer med posten snart" 


Och jag blev (såklart) jätteglad, och tittade i brevlådan VARENDA DAG! Men... surfplattan kom aldrig...?




Efter ca 4 veckor kom det ett mail från försäljaren. I mailet stod det att de ej kunde skicka surfplattan hem till oss eftersom att utgivaren av surfplattan hade slutat skicka den till försäljaren (Elr så hade den utgått ur sortimentet... något sådant iallafall! Men, de kunde ej skicka hem den iallfall)


Så... pappa o jag tittade på internet efter olika surfplattor, och plötsligt hittade vi en väldigt billig iPad 2 på CDON.com! Vi köpte den genast, och efter 2 dagar höll jag den i min hand xD (Alltså, efter 2 dagar så kom den till oss via posten)


Så.. nu har jag en iPad! xD Lite ointressant, då men... aja xD


Kram Alexy10
   




Av MovieStarFansen - 31 mars 2012 08:40

Hay, alla trevliga bloggläsare! Jo nu ska ni få höra en uderlig historia som hände fö en liten stund sen...

Jo, alexy10 bjöd in mej till Cafét och då svarade jag såklart JA. Jo när jag kom dit så tittade jag och såg Alexy10 och sa "Hay!", men efter en stund när alla som var där poppade EN TILL Alexy10 upp!!!!

Bidbevis:

//EMMY_321

   

 

Av MovieStarFansen - 31 mars 2012 08:04

Häjj!


Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret hade plötsligt allting förvandlats till ett vinterlandskap... -.-"


För några dagar sedan var det jättevarmt och man kunde gå utan jacka  
Men nu, så har det börjat snöa igen då... när försvinner vintern egentligen?!


Aja... ingen tid att vara sur nu!   Jag ska strax börja med en påskheader till bloggen!  


SEE YA!


Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 29 mars 2012 15:43

Häjj!


Idag när jag loggade in - efter att jag gjort mina läxor   - så fick jag en liten "minichock" typ xD





Ett nytt påsktema har kommit till MSP   


Också har det kommit en ny maildesign. Den är jag däremot inte så nöjd med... :/




Det där är ju inga mail?! Det är ju chatten?? O.o Aja, som tur är kan man ju klicka på "växla över till vanlig mail", eller vad det nu står xD


Det var det, det... xD



Kram Alexy10


P.S Jag skaa byta header och slutbilder i helgen, i promise!       

Av MovieStarFansen - 29 mars 2012 15:07

Halloj! Jo om ni läste mitt forum igår/idag så vet ni att jag hade en liten språktävling! Jag pratade ett konstigt språk och många undrade var det var! Vi har egentligen två vinnare men jag lottade och fick fram vår vinnare: Ally_123 som vann med svaret Nederländska! Det var rätt! Ally (alexy10s lillasyster  ) vann förutom sitt namn i bloggen, en autograf  . Adjöråh!  


//Corre01

    

Av MovieStarFansen - 25 mars 2012 10:06

Häjj!


Igår såg jag Hungerspelen! Det var nog den bästa filmen jag någonsin sett!  


Ett tips; Ni MÅSTE bara se den xD Fast, den är från 11 år, men man kan gå med en vuxen om man är 7 (Ett till tips: Se den om du är minst 9-10 år för den var liite läskig ibland)


Och, som sagt, för typ hundrande gången säger jag förlåt att inte headern och slutbilderna har ändrats, men jag har helt enkelt inte hunnit... vi får se om jag kaanske gör den ikväll!  


Men, nu ska jag logga in på MSP... xD



Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 25 mars 2012 07:15

Hay! Jag blev VIP igår kväll! Bildbevis:

 

Jag har ändrat ansiktet och hudfärgen lite  

Men jag har köpt en bakgrung till temat också!   


Aja(som Alexy10 brukar säga) nu ska jag göra en klubb


Ciao!

//EMMY_321

  <-Måste byta...

Av MovieStarFansen - 24 mars 2012 15:23

Häjj!


Har ni hört talas om Hungerspelen? Det är en slags bok, som nu har kommit ut på film!

Det handlar om USA, i framtiden. USA är då indelat i 12 "distrikt" och alla är väldigt fattiga, och får jaga mat själva... Aja orkar nt berätta allt, så här kommer en trailer.,..  




Den ska jag kanske se idag... xD




Men, nu ropar mamma... :S Måste gå!



Kram Alexy10
   

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards