Moviestarfansen

Alla inlägg under juli 2012

Av MovieStarFansen - 29 juli 2012 20:55

Hajjsan!

 

Såhär har det sett ut i flera dagar för mig:


 
Ni måste ju ta o skicka in bidrag till tävlingen!!   
Annars blir farbror Alexy10 SUUUR förstår ni! 8DD

Så, ni får en sista chans att skicka in era bidrag, och om de inte är inskickade innan den första Augusti så blir det tyvärr tack o adjö med bild-tävlingen! Så, SKICKA, SKICKA, SKIIIIICKA IN ERA BIDRAAAG!   

Eller... är ni latmaskar?   

Kram Alexy10 (Som blir suuuur om ingen skickar in något bidrag NUUUUUU! xD)

 

Av MovieStarFansen - 24 juli 2012 19:21

Hajjsan Majjsan!   


Nu ska vi sätta igång med en bildtävling, och vi hoppas att så många som möjligt kan vara med och delta! Jag har fixat ihop en liten bild, här är den   :

   



Som ni ser så blir ju Alexy10 (Jag) rädd för någonting... men, vad? Det är det som ni ska rita! 


 


Såhär går det till: 


 1. Du sparar bilden här ovanför till din dator. (Windows: Högerklicka, klicka Spara som och spara den i Mina bilder, eller någon annan mapp där ni vet att den finns. Mac: Vet jag faktiskt inte riktigt hur man gör... fråga era föräldrar eller sök på Google!)


2. Rita något som Alexy10 blir rädd för. Det kan vara vad som helst, en stor drake, en mördare, ett stort tuggummi... Allt möjligt! ^^ xD
3. När bilden är färdig, skickar du in den som en Jpg-fil till vår mailadress, som är:


Moviestarfansen@yahoo.se
Skriv: "Bidrag till Moviestarfansens bildtävling" som rubrik.
4. När allt detta är klart, så är det bara att vänta och se, kanske har just DU vunnit...


 


Tävlingen håller på tills den 1 Augusti.  Om ingen har hunnit skicka in ett bidrag då eller om bara en har skickat in, så ställs tävlingen in, och vi får ingen vinnare. Men jag hoppas att inte det ska hända.

Och så vill ni säkert veta vad man vinner också. Man vinner.... 


 


1a plats: 5 autos på MSP, och ett gästinlägg här på blöggen
2a plats: Ett gästinlägg och ett diplom på bloggen
3e plats: Ett diplom här på blöggen


 


Så, nu får ni ta och sätta igång att rita, rita, rita! xD Eller, man kanske säger måla förresten? O.0 Aja, whatever  


 


Lycka till!


Kram Alexy10
      


Av MovieStarFansen - 23 juli 2012 18:58

Hajjsan hoppsan!   <-- Min nya favvosmiley, HAHAHA 8D

Jag ÄLSKAR den här låten xD Den sändes oxå väldigt mkt i USA. Här kommer den:


"Cause it's always a Good time!"   

Kram Alexy10
 

Av MovieStarFansen - 23 juli 2012 18:36

Tjenamorsen!   

Haha, när jag nyss sökte på Corre01 i "Hitta vänner" på MSP, så kom detta upp:

 
  Haha, ja verkligen. Det var ju suuupercooolt, ja xD (Not   xD)

Kram Alexy10
 

Av MovieStarFansen - 22 juli 2012 10:46

Hejjsan hoppsan falleralleraaa! När sommar'n kommer ska varenda unge vara gla'...   


Jo, nu har det inte varit - Veckans låt - på flera veckor (Grr, EMMY o Corre), men nu behöver ni inte oroa er längre, för från o med nu, ska jag se till att - Veckans låt - blir av varenda vecka   


Så, här kommer veckans låt:



Jag tycker mkt om den    Den sändes ofta på radio när jag var i USA, men här i Sverige har jag aldrig hört den. Skriv i en kommentar vad ni tyckte om den!     

"Bellman, våran Bellman, han är BÄÄÄÄÄÄÄÄST!", hör jag från TV:n på nedervåningen nu...   

Kram Alexy10   
 

Av MovieStarFansen - 21 juli 2012 13:06

TJABALOBA! (Från "Cirkuskiosken", som är ett barnpogram på Barnkanalen ^^ xDDDD)


Jag är *Operaröst* HEMMAAAAAAAAAAA!!!!   
Och jag har sååå mkt att *Operaröst* BERÄTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!   

Okajj, först landade vi i New York. Här kömmer lite bilder därifrån:

 
Förresten, i den skyskrapan som vi var i precis när vi tog det här fotot (Rockefeller Plaza, tror jag den hette), var Justin Bieber i (Fast i ett annat rum, men fortfarande samma byggnad xD), exakt samtidigt som oss  
Mer om Justin lite längre ner...   

 

 
Manhattan Skyline     

 
Någon som sett smurffilmen? I sådana fall känner du  nog igen det här "slottet". xD

Det var några bilder från NYC ^^ Här kommer de bästa bilderna från hela USA-semestern:

 
Naww... dolphines!   Apropå det, vi fick mata och klappa delfiner där (Vilket var en av mina största drömmar när jag var mindre). Det kändes som en blandning av blött läder och en blöt gummistövel (mest en gummistövel). 

 
John F. Kennedy Space center    <--- Hittade ingen bättre astronautsmiley 8DD

 
Hogwarts   Där inuti fanns den COOOOOOOLAAAAAAAASTE attraktionen jag åkt i HELA MITT LIV!  Den
måste vara en av de coolaste grejerna i hela världen!

 
Vita husets baksida   

Jaa, de var nog alla bilder. Såklart har jag typ 500 till, men jag orkar ju inte lägga ut alla xD


Förresten, en sak till xD På JFK Airport  (När vi var påväg hem), som är en flygplats i NYC, så tyckte flygvärdinnan vid bagageinchekningen att jag såg exakt ut som Justin Bieber: "OMG, U look just like Justin Bieber" sa hon, haha xD Och så frågade hon om jag kunde sjunga en sång för henne...    xDD

 
Jag ^^ Tycker ni verkligen jag ser ut som honom? 
HAHA, nää det där är inte jag xD Det är Justin 8DD

Det var allt för lilla majj!
Hejdå USA, och HEJ Sverige!   

Kram Alexy10
 


Av MovieStarFansen - 19 juli 2012 20:42

Förlåt för att jag inte har skrivit något på typ 2 månader! Jag har nästan glömt bort bloggen! Men tack och lov såg jag idag att Emmy hade skrivit vårt bloggnamn i sin ruta på msp och då kom jag på....oj då, jag har glömt bloggen! Men aja NU skriver jag iaf. Men alltså inget sommarväder direkt, igår åskade det och blixtrade (!!) och spöregnade men mot kvällen blev det soligt och hyfsat varmt, idag har det varit ganska varmt men nu mot kvällen blev det lite kallare. Koonstigt   . Men jag lovar att jag ska försöka skriva lite mer och jag vet att jag och EMMY_321 skulle blogga när alexy10 var borta men jag glömde lite hehe    xD. 


Hejdå 

/Corre01

  (måste fixa ny bild xD)

Av MovieStarFansen - 12 juli 2012 10:45

Hej, jag vet att Alexy10 har sagt att vi inte kommer att lägga ut bilder på oss men jag ska faktiskt göra det nu
:)
Namn: Emmy (skriver inte efternamnet)
födelsedag: 2 augusti 2001
utseende: brunt halvlångt lockigt hår, grön blå ögon
favoritfärg: turkos och rosa
Bild:
//Emmy_321

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards