Moviestarfansen

Alla inlägg under maj 2012

Av MovieStarFansen - 27 maj 2012 10:28

... FOREVER 'TIL THE END OF TIIIIIIMMMEEE!!  


YEAAAAH! Loreen vann igår, med överlägset mycket poäng! Det betyder att Eurovision ska vara i Sverige nästa år!!!    


Jag fick se det mesta av Eurovision själv eftersom att mamma hade somnat i soffan, och pappa och min lillasyster låg i sina sängar och sov... -.-


Men, mamma vaknade när poängen skulle delas ut, haha xD



EUPHOOOOOOOOOOOOOORIA!!! AN EVERLASTING PIECE OF AAAAART!  


Hon är en riktig begåvning!


Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 20 maj 2012 15:03

Hejj!


Det är inte så många som chattar i cboxen. Där kan ni ju skriva till oss, o prata om lite vad som helst. Glöm inte bort den! ;)



 Och så en sak till! Jag ska börja på headern nu, och fixa en liten ny design på bloggen. Känns ju lite konstigt att fortfarande ha påsk-tema    

Kram Alexy10
    

Av MovieStarFansen - 20 maj 2012 14:54

Ok, här kommer musikvideon! ^^ Sorry för att jag lade upp den lite sent, hehe  

 

Vad tycks?



Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 19 maj 2012 11:49

Tjenare Svenienare  

Min musikvideo e äntligen KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!   Efter typ 10000 års väntan, så är den nu här!

Moviestarplanet - Turn up the music



Jöpp, så heter den ^^ Nu är det bara att vänta tills den laddar klart... det har gått 30 min och den är bara på 50%  


Aja, jag lägger upp den på bloggen snart! TACK för allt ert stöd på mina andra videor!  

Kram Alexy10
     


Av MovieStarFansen - 18 maj 2012 20:27

Hejj!


Ni minns väl att Corre lurade mig för inte så länge sedan? Hon skapade ju en ny gubbe, och sa att hon ville bli min vän o massa grejjer...  



Nu fick jag min HÄMND  


Jag skapade en ny gubbe som hette Coola-jag01 och började chatta med henne. Jag skrev att jag ville bli ihop med henne, och tvingade henne att göra slut med Alexy10 (jag xD) för att Coola-jag01 (Jag också xDDD) var coolare. Och så skrev jag massa grejjer. Bland annat skrev jag i vgd-rutan: "Mit jäta är brustet. corre01 jag älskade hene"
Såklart låtsades jag stava fel hela tiden! :))
Och hon gick på det SUPERMKT!


Hon började till o med chatta med Alexy10 o skrev: "Gud vad han är jobbig, bla bla bla, han skriver såhär: bla bla" osv.




Hämnden är LJUV! ^^


Kram Alexy10
 
 


Av MovieStarFansen - 18 maj 2012 11:15

Häjj! 


Jag lovade att de som gav autos skulle hamna på bloggen så, här är dem:


1. Jenistar

2. Ladypet

3. Sofia  .5

4. Loilaa


5. Fali

Tack för era autos! ^^


// Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 16 maj 2012 15:12

Tjo!  


Sorry för att vi inte skrivit på länge   Vi har ganska fullt upp med skolan. Speciellt jag o Corre! Vi hade flera konserter för några dagar sedan, så ja vi är ganska trötta...




Tänkte bara säga att jag kanske ska börja skriva en novell här i bloggen! Den ska handla om kärlek    
Men, hinner inte skriva just nu! Jag ska iväg!


Kram Alexy10
      

Elr, näe, det blir nog ingen novell! Tyvärr   

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards