Moviestarfansen

Alla inlägg under december 2012

Av MovieStarFansen - 31 december 2012 21:12

Hajj hajj!!!! Donna star9 är hemma hos mig! :DDDD

-Hejsan svejs! Donna star9 här! Gott New År!   Jag är en ängel xD

Det var Donna (om ni missade det men det gjorde ni nog inte för hon skrev ju det :o). 

Men alexy10 skrev allting han fick så jag kan också göra det!



- En röd radio

- En dvd-spelare

- Nagellack

- Lip smacker

- En penvässare med vev (som är APBRA! xD)

- Anteckningsböcker

- Ett halsband

- Ett nintendo-spel (Harry Potter and the deathly hallows part 1)

- En Miss Li cd (:DDDD)

- Taylor Swifts senaste album, RED

- Ett Huset Anubis pussel

- Lite Kläder

- En bok där man ska fylla i saker

- Anteckningsbok

- Guiness world record bok 2013

- Top Model fantasy (Som jag fick Av "Donna star9" som är en av mina BFFs irl <3<3)

- Top Model pennor (Som jag också fick av BFFen <33)

- Ett Pyssel (Som jag OCKSÅ fick av "Donna")


Det blev också en ganska lång lista xDD


Men nu ska "Donna" och jag fira nyår!

- Hejdå Kära läsare och fans av mig(Donna star9)Okej kanske inte men Gott Nytt År  

gOtT NyTT åR alla mspare Önskar Corre01 och Donna star9 <333


Av MovieStarFansen - 31 december 2012 10:38

Good morning everyone!!   
Sorry att jag inte skrivit på så länge, men jag har hållt på med mina julklappar på senaste tiden och lite sådant där så jag har inte riktigt haft så mycket tid att skriva här på bloggen hehe...   xD MEN VET NI VET NI VET NI?! Jag fick en ny mobil i julklapp!!!!     Det är en svart Sony Xperia Miro som ser ut såhär:

  
Jaa, den ser ut sådär fast så är den svart som sagt!  Och jag har döpt den till... *Trummvirvel*.... HOCKA POCKA - The Maya Indian!!!   (Säger vi, hehe... xD) 
Men vill ni höra allt jag fick i julklapp? *Alla ställer sig upp och skriker: JAAAAAA SÅKLART VI ÄR JU DINA STÖRSTA FANS!!!* Jaa, jag visste väl det...   Här kommer alla mina julklappar som jag fick den 24:e December 2012, några dagar efter jordens så kallade "Undergång".    
Var beredd på att detta kan ta en stund, så jag rekommenderar att vira en varm, tjock filt runt dig och hämta en kopp med vaaarmt te... Se så, iväg med dig nu då!     

Så, nu hoppas jag att du är färdig för nu sätter jag igång!    Jag fick en...
      

  • Hunger Games Kalender
  • Härmskrike-brosch
  • Hunger Games Bokmärken (Ni förstår nog att jag älskar Hungerspelen nu... xD)
  • Hunger Games Halsband
  • Harry Potter and the deathly hallows-spel till Xbox (Stavas det så...? xD)
  • Lego Harry Potter Year 1-4 (Kanske är lite fånigt, men jag tyckte det verkade kul så jag önskade mig det... xD Det är också ett spel till Xbox förresten)
  • Lego Harry Potter Year 5-7 (Fortsättningen xD)
  • Något slags bilspel till Xbox
  • Summer Athletics - Spel till Xbox
  • Vancouver 2010 - Spel till Xbox
  • Nya hörlurar (Som jag använt rätt mycket på senaste tiden xD)
  • Spotify-presentkort (Så nu har jag Spotify premium :D)
  • Nytt headset
  • Öronmuffar med inbyggda hörlurar (Som jag blev superglad över eftersom jag hatar mössor.. xD)
  • En halsduk
  • En pyjamas tror jag xD
  • Skärmskydd till min nya mobil
  • Eld (Alltså boken Eld... xD Det är fortsättningen till Cirkeln)
  • Kalle Anka pocket (Visste ni att Kalle Anka heter Donald Duck på Engelska förresten...?   )
  • En snygg slags "film"-nyckelring eller vad man nu ska säga som jag fick av Corre01   
  •  "Fifty Greatest Light illusions" - en magilåda med massa magiska trick med ljus (alltså inte stearinljus utan ljus, ni vet xD) och massa coola grejer som man kan lära sig som jag också fick av Corre01    Tack Corre!   :D
  • MAAASSA JULGODIIIS  som jag fick av några av mina kompisar xD   
  • Det klassiska Monopol   
  • En glassmaskin, som både jag och min syster delar på   

Japp, det var nog allting xD Herregud vilken lång lista det blev... O.o

Förresten, idag så är det NYÅÅR    Och imorgon så är det 2013... Det känns helt overkligt xD


Men, gott nytt år på er!   

Kram Alexy10

 

P.S Jag håller på med en ny Musikvideo!!   Fast låten den ska vara till är hemlig...   


Av MovieStarFansen - 30 december 2012 11:00

Gott nytt år på er ^^ Hinner nt göra en nyårsvideo också...som jag gjorde förra året(Victorious) -.- Men ska nog börja på en annan video...kmr nt bli klar tils imorn(nyår imorn xD) för jag har nt ens börjat  

Och jag tittar på kf som en galning( Sparar till en animering som kostar 900 sc). Har hittills 896 sc   

Ska nog sluta titta nu och ha lite kuuuuuul! Men jag har också märkt att dt typ bara är JAG som bloggar nu för tiden...Corre???Alexy??? Were r u? Äsch! Alexy10 bloggar ju lite...MEN NT TILLRÄKLIGT! xD

Ok...jag kanske överdriver men jag läser faktiskt också bloggen, ifall Alexy elr Corre skriver...

Men strunt i dt. Jag hde faktiskt emmy som vad heter dt nu igen...sån där typ "inloggnongs-kod" elr nåt xD

Titta här:

 

Emyd xD

 

iaf...Merry ehm...jag menar happy new year!

//EMMY_321

   (kmr fixa nyårs-slutbild snart!) 

Av MovieStarFansen - 25 december 2012 13:44

Hayy...nu är julen över...juldagen är en sådan dag som man tittar, håller på med och slänger julklapparsedan igår...Men nt jag för vi ska ha en till "julafton" idag   

Men jag fick ett Nintendo 3DS igår i julklapp...ett vitt med Super Mario 3D-land(Tack mamma och pappaxD) och sen skulle jag vilja visa upp Min jul-musikvideo jag blev klar med i söndags   

Here it is:


Jag vet att dt där ed blixten blev lite "mysko" men dt var ju ganska coolt så jag kunde nt motstå xD

Men alla mina julklappar vaaar(/är xD):

Morgonrock(myyysig xD)

Garn

Stick-nålar(Alexy10, säg nt FAJJMOOJ8) nu)

Nintendo 3DS

Super Mario 3D Land

Top Model-block(  )

10-spel-i-ett xD

Monopoly Elektronisk Bank

Nagellack

White Board-pennor

Smink

En sminkväska(begagnad...fisck den av syrran xD)

Örhängen

Festklänning(Lila)

Kalle Anka i Världshistorien(  )

Kalle Anka xD

Goodis

SUUUUUUUUUUUUUUPER gulligt kanin-gossedjur

Polkagris

Biobiljett

 

Jäpp....Hajjj!

//EMMY_321

 

 

För er som märkte att klippet(Christmas on the dancefloor) nt funkade så vill jag meddela att jag fixat dt nu...ni kanske märkte dt xD


Av MovieStarFansen - 24 december 2012 10:35

God jul! Gissa vad jag åt till frokost! Jag ååt Risgrynsgröt och Julskink macka   

Men jag tittade på "BingoLotto's Uppesittarkväll!" igår...Hade en lått men jag vann ingenting...Nästa gång så(nyår, kanske?)  

Men imorse när jag sprang ner för att titta i julstrumpan:  

Jaa, mst gå! julafton idaah, som ni nog har märkt... 

Go' jul   

//EMMY_321

    

Av MovieStarFansen - 23 december 2012 19:29

Go' kväll!       
TOMORROW IT'S JULAFTON!!! Det är helt otroligt verkligen! Tänk hur snabbt det har gått alltså.. Kändes bara som det var några dagar sedan det var 1a December... OTROLIGT! xD   Men hur brukar ni fira er jul? Vi brukar fira så att jag och min lillasyster sover i samma rum, och sedan på morgonen så vaknar vi och öppnar våra julstrumpor där vi har några småå paket. Sedan tar vi det lite lugnt och så, och klockan 12 åker vi och våra kusiner till vår mormor och morfar och äter jullunch tillsammans, och så kollar vi på Kalle Anka. Sedan åker vi hem igen och äter julbord, och sedan efter julbordet så öppnar vi våra julklappar. Och det här året så kommer vår farmor och farfar att komma till oss på kvällen   


Men, here comes some julbilder to jula upp the stämning (Haha, min lillasyster älskar när jag skriver på Svengelska... xDDD):


            Det är nog dags att skynda på, du har bara någon miljard barn att dela ut julklappar till, Santa...    
                                                  


   
   Wohoooooo!!   
                                                  




           SNOOOOWMAAAAAAAAAAAAAN! 

Och här kommer en liten (Fast rätt gammal xD) julmusikvideo:



  

*Snyft* Nä nu blir jag faktiskt riktigt tårögd... jag... jag *snyft*.. den här videon är bara så fiin så...

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!   

                                                  



MERRY JUL EVERYONE!!   
Kram Alexy10


 




Av MovieStarFansen - 22 december 2012 12:15

Merry X-Mas everybody! Jag kan visa en video med låten Christmas on the dancefloor nu   

Fast nt min för den är nt klar än, men den är klar innan jul, dt kan jag lova! Här är en kort version, den är annars ca 3 minuter xD:


Den är från Pernilla Wahlgren's julskiva och dt här var typ den ända videon jag hittade på Youtube me den så dt blir den här xD

Och för er som läst Alexy10's kommentar på mitt förra inlägg och för er som nt läst den så...vill jag visa videon nu...  

Nää...skämta bara, för dt första filmade jag med mobilen och för dt andra får nog nt Alexy10(irl) bli upplagd på internet så jag berättar lite ist xD

Jo Alexy10 kom hem till mej och min syster (katt999) och då satte vi på Christmas on the dancefloor och började "dansa" som galna babianer(som Alexy10 skulle säga xD) och sedan sa Alexy10:

"Men hörni! Vi kan vl filma.^^"

Och då sa jag och Katt999:

"jaaa  "

Och då filmade vi in dt xD

 

Nu till en annan sak, som ni säkert har märkt så har jorden inte gått under   

Och vi har bakat julgodis(Knäck, m.m.) och jag har fått 3 julklappar av mina vänner(vääärldens sötaste gossedjurskanin, glassko & biobiljett), vi har tagit fram julgranen ochjag är snart klar med julvideon!!

 

Dt var nog allt!

God Jul!

//EMMY_321

 

 

Av MovieStarFansen - 21 december 2012 10:30

HAJJSAN MAJJSAN ALLA BANANER SOM SITTER OCH LÄSER DET HÄR INLÄGGET JUST NU!!   

Nu är det JULLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV äntligen (iallafall för oss xD)!!!    Och snart så är det jul också... LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!   

 

Men iallafall, över till något annat. It's today the world is gonna gå under... Iallafall enligt Mayaindianernas kalender, och massa proffesorer och sådant där xD Men kommer den verkligen gå under?! Det kanske bara var så att den där Mayaindianen som skrev deras kalender (Vi kan kalla honom Hocka pocka just nu   ) inte orkade skriva längre? Hocka pocka kanske ville ta en liten fikapaus, och så plötsligt så dog han medan han satt och drack sitt kaffe... och så kunde liksom ingen annan skriva bland Mayaindianerna, så att de fick låta kalendern stoppa på den 21:a December 2012. Det är min teori iallafall..   (Säger vi...) Men om jorden går under (som det inte kommer göra, var inte oroliga   ) så vill vi bara säga att vi tackar för... *snyft*.. all denna vackra tid som vi... *snyft*... haft tillsammans... *dubbelsnyft*   


MEN NU SKA VI INTE SITTA HÄR OCH VARA LEDSNA HÄR INTE! Det är ju jul snart lixooom...   Förresten, nuu kan jag äntligen sätta igång och börja på min dumma julheader, eftersom jag ääääääntligen fått ihop liite juliga /vintriga kläder!   Here comes a little bild of the new vinterlook i har... xD



GOD JUL!

Kram Alexy10 som ska börja med jultemat på bloggen nuu!!   

   

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards