Moviestarfansen

Alla inlägg under januari 2012

Av MovieStarFansen - 31 januari 2012 07:12

Hej!:-D. Jag, EMMY_321. Jag har köpt en tröja och en annimering till temat. Explorer heter annimeringen. Tröjan är bara en trasig tröja, helt enkelt!:-P

Av MovieStarFansen - 28 januari 2012 20:15

Hey!!


Nu är jag äntligen färdig med mobbningsfilmen! Den blev inte så superbra eftersom jag ville bli färdig med den ganska snabbt, men jag blev rätt nöjd iallafall!!   

Här har ni den!!

 

Var den bra????


KOMMENTERA!! xD


MVH Alexy10


   


Av MovieStarFansen - 28 januari 2012 11:46

Hej!!


Notie på MSP gav mig tipset att titta på denna video! Hon hade sett den i skolan för några dagar sedan! 


Filmen handlar om mobbning:




Tänk att vissa barn/ungdomar har det såhär i skolan... det är ju HEMSKT!  







Efter att ha sett denna video har jag bestämt mig att göra en MSP video om mobbning istället för en musikvideo. Jag tycker att en "Mobbningsfilm" är lite viktigare än en musikvideo!



Håller ni med??

Aja.. nu ska jag till EMMY_321 ( i verkligheten )! Förresten... undra varför hon inte har skrivit ett inlägg på sålänge... jag ska ta och prata lite med henne  


MVH Alexy10

    

Av MovieStarFansen - 22 januari 2012 12:02

Hejsan hoppsan!


Idag ska jag o Corre01 på bio! Vi ska se Lejonkungen 3D, eller Løvenes konge 3D som det heter på norska!  


Här är en trailer:


 

Verkar den bra? Jag hoppas det iallafall!


Ha en fortsatt trevlig Söndag!


MVH Alexy10


 

Av MovieStarFansen - 20 januari 2012 16:25

Hej!


Ni vet ju om att min video Alexy10 - Fire har kommit med i MSP TV!   De första kommentarerna jag fick var mest "Semst" eller "AJ! Mitt huve..." men nu får jag bara fler o fler bra kommentarer! Titta här:



   




Ni ska veta att när jag ser dessa kommentarer, blir man SUPERglad!!!  

Ha´re bra och kommentera vidare på musikvideon!



MVH Alexy10

   
   

Av MovieStarFansen - 17 januari 2012 17:42

Hej!!!


Idag när jag kom till min blockflöjtslektion (i verkligheten) träffade jag Corre01 som sa: ALEXY10-FIRE ÄR MED I MSP TV!!!


Jag: VA?! SKOJAR DU?!  



Hon: NEEJ!!! JAG LOVAR!


Jag: WOW!!!




Och det hon sa var sant... titta på denna bild:



   

Många skrev att de fick ont i huvudet av den, och ja, jag vet den kanske är lite snurrig för huvudet, men jag gillar sånt xD


I nästa video ska det inte vara lika mycket snurr!! ^^

MVH Glada Alexy10

 
 


Av MovieStarFansen - 13 januari 2012 17:58

Hej!!


Nu är äntligen veckan slut och det är fredag!!! JIPPIE!      


Och fredag... det betyder.... FREDAGSMYS ♥!! Angående fredagsmys, och godis! Här kommer en liten låt som heter "I want Candy" xD   

 

Var låten bra? Jag tyckte den var ganska bra iallafall!!  




Förresten! Imorgon ska jag bowla med mina kusiner! Min familj mot deras familj! Vi får se hur det går...


HA´RE BRA!



MVH Alexy10



   




Av MovieStarFansen - 13 januari 2012 15:23

Hej allihopa! Jo som alexy10 har sagt för ett litet tag seda ska jag göra en Huset Anubis blogg nästa månad ungefär och jag har trott att jag inte kommer att ha tid att skriva då! Men så här är det att häromdagen fick jag en egen dator och kan alltså komma åt en dator enklare xD och kan därför få lite mer tid åt båda bloggarna...men fortfarande är det så att jag inte kommer skriva lika mkt som alexy01 och förhopningsvis också EMMY_321! Föratt komma in på nåt annat...VILKET VÄDER! Iaf här där jag bor. Först regnade det, och sedan snöade det lite och sedan JÄTTEMKT! Och sedan haglade det och nu blåser det som bara den...konstigt! Och förresten det är ju fredag den 13:de idag! Har ni haft otur? Det har jag, 3 ggr! Först  på gymnastiken i skolan så lekte vi "plintboll" (där 2 kullare ska genom en boll försöka kasta den på en annan och de ska gömma sej bakom plintar och skydda sej), först trampade ALLA och då menar jag verkligen ALLA på mej. Sedan var den en i min klass som var yp kullare elr vad det heter i den leken, och kastade en boll på mej...och gissa vart den hamnade...ungefär på halva mitt öga. Det gjorde ont. Och min kompis fick också en boll i ansiktet och halkade på isen typ 2 ggr (det kan vara pg.a att alexy10, hon och några andra lekte där också ;)).

Ja och några av mina kompisar i skolan ska rida idag (lycka till önskar jag er även om ni inte läser detta), nu tycker nog ni att jag har pratat (elr skrvit då) för mkt så jag ska stänga av nu!!!!!!!!

hej då! PS! Sök på: RockKvinnan på youtube, DEN ÄGER! Det är en Panfu-video! På Panfu heter jag Tuffsy! 

Hejdå

// Corre01 (Alexy10 måste ha gjort nåt för jag hittar nt min bild och jag är lite "rädd" för datorer som jag är känd för) HEJDÅ trevlig helg!

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards