Moviestarfansen

Alla inlägg under februari 2012

Av MovieStarFansen - 29 februari 2012 09:04

Hey!


Jag har en god nyhet!


Jo, när Corre01 hade sagt att hon kanske skulle sluta, så började nästan alla mina MSPvänner att proppa henne med autos, älska hennes artbooks, titta på hennes filmer osv, och idag när jag loggade in såg jag detta:


     

Ser ni? Hon har gått upp i level 8!   Det betyder att hon kommer att stanna på MSP!! Yey!



Då är alltså allt som vanligt igen, då... xD Och, det var ingen som deltog i Corre01 kampanjen... men struntsamma! Jag slipper ju ge bort massa autos  


Tack till alla som hjälpte till, och ett extra stort tack till Manda935 som gjorde allt för att Corre01 inte skulle sluta! :)





Kram Alexy10



 

  

Av MovieStarFansen - 28 februari 2012 20:08

Heii!


Corre01, som också skriver på denna blogg, försöker kämpa för att komma upp i level 8, men det funkar helt enkelt inte för henne... så hon har bestämt sig för att sluta på MSP om hon inte går upp i level tills imorgon...   Och det vill vi väl inte??



   


Så... för att få Corre01 att inte sluta så har jag skapat en "Corre01 kampanj", som jag kallar den! xD



                                                              CORRE01 KAMPANJEN 


Corre01, min MSP flickvän och bästis i verkligheten, kanske ska sluta imorgon om hon inte går upp i level!

Så SNÄLLA, hjälp mig att få henne att gå upp i level, dvs inte sluta på MSP! Följ bara dessa enkla steg:


1) Ge Corre01 en autograf


2) Maila mig på MSP (Där heter jag Alexy10, om du inte redan vet det) och skriv såhär: "Jag har gett Corre01 en autograf, och deltar därför i Corre01 kampanjen." Falska mail (dvs att du skriver ett mail till mig, utan att du gett en auto till Corre01) deltar inte i Corre01 kampanjen. 


3) När Corre01 har kommit med beskedet om hon ska sluta eller ej, så lottar jag ut en vinnare av er som deltagit.



VINNAREN VINNER 5 AUTOS (Det tar en liten tid att ge alla 5 autograferna, så vinnaren har antagligen fått alla sina 5 autos efter ca 2-5 dagar)


Hoppas du kan delta..


Kram Alexy10





Strunt i detta! Vi lyckades få Corre01 att stanna kvar på MovieStarplanet, så hon kommer inte att sluta!  






Av MovieStarFansen - 27 februari 2012 16:52

Heii!


Nu har jag kommit hem igen   Vi (dvs jag och min familj) har haft det väldigt roligt! Vi har gått runt på stan, shoppat, ätit middag med några som vi inte träffat på flera år, och mycket mer xD



Jag har köpt några böcker och en turkos "baskettröja". Jag hittade ingen bra bild på en sådan tröja... men här kommer en röd baskettröja, tagen från Google.



Ungefär en sådan där tröja, fast lite längre och i "kill"version, eller nu vad man ska säga xD



Nu ska jag redigera lite bilder i Gimp! Ses!


Kram Alexy10


   
 


Alexy10, jag ska fixa låten lite...

//EMMY_321 :)

 


 



Av MovieStarFansen - 25 februari 2012 08:37

Heii!!


Jo, igår berättade mamma och pappa att de hade bokat ett hotell i Gävle åt hela familjen, i 2 dagar  


Så, snart ska jag till Gävle! Jag vet inte så mycket om det där hotellet, men jag tror att det är rättså lyxigt iallafall... xD



Men, medan jag är borta i Gävle så kommer jag antagligen inte kunna skriva i bloggen (Om jag inte får låna mammas iPhone), så EMMY_321 och Corr01 kommer skriva istället för mig  


Ses på Måndag! Kram Alexy10


   



 

Av MovieStarFansen - 24 februari 2012 15:26

Tja!


Då var det helg igen...   Och dessutom sportlov nästa vecka, JIPPIE!     (<--- Sportiga smileys, hittade ingen som åkte skidor eller skridskor)


Men en dålig sak är att jag är JÄTTEHES, så jag kanske inte kan gå på Ministars idag   (Ministars är en slags sångrupp där man får sjunga olika låtar, Corre01s mamma håller i Ministars)


Aja... vi får hoppas att jag mår bättre innan klockan blir 17:15, för det är då Ministars börjar! Jag får vara knäpptyst sålänge xD


Förresten, jag håller på med en ny musikvideo! Vad det är för låt och sådant där, blir en överasskning xD


Kram Alexy10


      

Av MovieStarFansen - 24 februari 2012 12:36

Hejsan! Jo jag ville bara berätta om en jätteschysst kompis (som jag inte känner irl). Hon heter Tori och är jättesnäll! Hon skrev om mej i sin blogg och hon är alltid så snäll och är en av de snällaste på msp jag känner!! Ge henne MASSOR av presenter och autos, för hon är verkligen så JÄTTESNÄLL! Det var bara det jag ville säga   


PS! Ge hennes bästa kompis (på msp) presenter och autos också för hon är också så himla snäll!!! DS!


 // Corre01

Av MovieStarFansen - 21 februari 2012 18:10

HEEEJ, allihopa! Jag håller på med en musikvideo igen. Jag började igår och har inte gjort så jättemkt så jag har knappt kommit till den första refrängen

 

PS! 

Alexy10, vad menar du med KÖTTBULLE på vilket djur man skulle vilja vara?! 

Äsch! 

Ciao!

 

//EMMY_321

   

Av MovieStarFansen - 21 februari 2012 17:31

Hejsan! Jo jag har en ny användare på msp som heter ♥Bella Thorne♥. Bli gärna vän med henne  . Jag kan ha lite fler vänner nu, för jag har raderat några som ALDRIG é inne! Så nu kan jag ha flera igen! :). Jag är aldeles strax i level 8 så HJÄÄÄÄLP!!!!!!! HEjDÅ! ♥ ♥ ♥ ♥



  // Corre01

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards