Moviestarfansen

Alla inlägg under april 2012

Av MovieStarFansen - 30 april 2012 09:26

Hejj!


Nu är det 1 minut innan jag kan logga in på MSP igen!  

Och... nu har det visst gått en minut xDD Dags att logga in!



Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 27 april 2012 16:34

Hejj!


När jag loggade in på MSP kom detta upp:


 

Det står iallafall: Du är avstängd tills 30/04/2012 09:28
Blablablabla, för att du skrev följande på MSP:  Lözzen* Blablabla.

Herregud! Jag skrev ju bara lözzen för att det var en tjej/kille som hade ändrat lösenord på en gubbeh som någon hade skapat till alla på MSP! Jag ville KNAPPAST ha någons lösenord!   Dessutom är jag ju avstängd i FLERA DAGAR! >.<



Aja, får vara inne på reservgubben sålänge då... xD

Kram Alexy10
   





Av MovieStarFansen - 25 april 2012 16:40

Hajj!


Idag har det hänt mycket... först tittade vi på opera med några klasser i vår skola. Operan var okej, men jag o Corre var nära på att somna...   


Efter skolan gick jag, Corre och en annan kompis till ett litet fik, och fikade lite. Det var en sen födelsedagspresent till mig   Vi tog kanelbulle, alla tre   

Och, nu sitter jag här o bloggar 8D Pappa kommer hem från Småland strax...  

Sitter o lyssnar på en JÄTTEBRA cover av Rolling in the deep! Här kommer den xD




Kram Alexy10
     

Av MovieStarFansen - 25 april 2012 06:46

Haay alla bloggläsare och MSP:are! Idag(Om en timma och...20 minuter)ska jag äta frukost i skolan  

Alla i min klass ska göra det idag eftersom att det är hälsovecka. Jag tycker det är lite konstigt...? 

Men strunt samma....Hitills har jag bara druckit 1 glas vatten xD

Sry för att jag nt skrivit på läge, men jag har varit upptagen....Men nu är jag tbx  


Ciaoo!

//EMMY_321  

  Ny ;)

Av MovieStarFansen - 24 april 2012 15:33

Hejj!


Idag, i slutet av en lektion så började vissa i klassen spela upp massa musikvideor på vår skoldator. Plötsligt ropade en kille i min klass såhär: "Nu ska jag spela upp Alex nya musikvideo till Drive by!". Då sa jag "Nej! Måste du?", och då sa han "Jaa, jag ska hedra dig!  "  


Iallfall, så satte han igång min musikvideo, och alla i klassen satt som fastklistrade vid vita tavlan (Vi använde en projektor, så att alla kunde se skärmen). Efter musikvideon så var det några som ville ge mig "High-five" och tusen grejer... många sprang fram och sa att musikvideon var superbra... xDD Till o med läraren frågade hur jag gjort...     Och, ja det var ganska svårt att förklara för honom, eftersom att de flesta vuxna inte kan så mycket om MSP.




Ja, så... nu har jag blivit lite "känd" i klassen, typ.  


Kram Alexy10
   

Av MovieStarFansen - 23 april 2012 17:29

 

 Det står: ...Potatisar borde också få ha en politiskt åsikt. Morötter också! Vi behandlar ju de som de vore några sorts grönsaker!


8DD




OMG! Johanna:* är en potatismördare!    

Caroline2, håller med dig helt o hållet! ;)





Kram Alexy10
     



Av MovieStarFansen - 23 april 2012 15:19

Tjaba! Jo jag har igår fått en "riktig" blogg, jag kommer därför inte kunna vara lika "aktiv" på moviestarfansen som förrut! Men såklart kommer jag och skriver ibland! Om ni vill besöka min nya blogg gå då in på: cupcakenella.bloggplatsen.se


Haj haj!

// Corre01  

Av MovieStarFansen - 20 april 2012 19:35

Tjenare din italienare, bra väder idag eller hur (ironi)? Har varit hos tandläkaren idag  . Jag skulle egentligen fått ett par "ringar" på de bakre tänderna men (tack och lov för denna gång) hade jag inte varit så noga med min tandborstning (hehe) så det blev inte av *pustar ut*. Men jag fick en gummiring mellan 2 tänder för att göra "utrymme" för ringarna jag får nästa vecka... .  Wish me good luck...är SÅÅÅ nervvöööööööööös...aja nu ska jag spela MSP! Just det! Om ni vill köpa något från min loppis måste ni ha skickat mail eller meddelat i chatten senast i morgon innan klockan 5. Om inte max 3 saker har påbörjat sin säljning (betalningen alltså) stänger jag ner loppisen tyvärr. Thats it!

HEJDÅÅÅÅÅÅ!  

// Corre01

PS! EMMY_321:  Du MÅÅÅSTE uppdatera mer azzå xD DS!  

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards