Moviestarfansen

Alla inlägg under februari 2012

Av MovieStarFansen - 5 februari 2012 10:36

Hej!


Det gick snabbare än jag trodde att renovera bloggen! Jag är redan färdig med headern och bakgrunden, så nu är det bara några HTML-koder kvar att göra!  

Men, vad tycker ni om den nya designen? Själv blev jag rätt nöjd!





   

Aja, nu ska jag leta reda på några bra HTML-koder! See ya!  


Kram Alexy10

   
  

Av MovieStarFansen - 4 februari 2012 19:13

Heii!


Efter flera veckors längtan så börjar ÄNTLIGEN Melodifestivalen idag!!  


För några veckor sedan sa min kompis: Vet du, att på Lördag börjar Melodifestivalen! Så jag satte på SVT1 den Lördagskvällen men nepp, Melodifestivalen började inte  


Men idag sätter det äntligen igång! Vi har fått hem något Melodifestivalen spel från Coop (mamma och pappa är medlemmar i Coop). Jag vet inte riktigt hur spelet fungerar... men jag hoppas och tror att det är ganska kul!


Förresten, vem vill ni ska vinna? Jag vet inte riktigt vem jag tycker ska vinna, för jag har ju inte hört låtarna de ska framföra än, men jag hoppas att INTE Sean Banan vinner! Det skulle vara en skam för Sverige i ESC 2012 (Eurovision Song Contest 2012).



Kram Alexy10


   


Av MovieStarFansen - 4 februari 2012 17:31

Heii!


HAHAHAHAHA, klicka här!!!



Nyan Cat har visst flyttat hem till våran blogg!  







Kram Alexy10



   

Av MovieStarFansen - 4 februari 2012 13:07

Helluh igen!


Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag tröttnat på vår design! Därför har jag bestämt mig att renovera ungefär hela bloggen! Vad säger ni om det? xD


INFO OM BLOGGRENOVERINGEN

"Bloggrenoveringen" betyder att jag kommer ta bort bakgrunden och headern, och sedan skapa en ny bakgrund och header, och även lägga till några HTML-koder (Muspekare, texter, bilder Osv...)


Under bloggrenoveringens tid (3 dagar - 1 månad) kommer vi fortfarande att skriva inlägg, så oroa er inte över att vi helt plötsligt slutar skriva xD


Det var allt!  


Ha´re bra, kram Alexy10


    


P.S Bloggstatistiken blir bara sämre och sämre... det kanske beror på att vi inte skriver så mkt i bloggen? Eller så beror det på att Corre01 typ har slutat skriva, och EMMY_321 bara skriver ibland! Jag ska ta o prata lite allvar med dem!   xD Nää, men jag ska försöka prata med de iallfall! För det e ju inte kul om bara jag skriver!  

Av MovieStarFansen - 4 februari 2012 12:37

Hey!


Den här lila Gott nytt år-designen har blivit lite långtråkig, så jag ska försöka skapa en HEELT ny design!  



Några förslag på hur den designen ska se ut?? Kommentera i sådana fall!  


Kram Er Alexy10



   

Av MovieStarFansen - 2 februari 2012 17:47

Hej! Idag ska jag visa er hur man lägger upp videor på youtube. Här kommer alla steg:


   



    


  


Fattade ni? Om ni inte gjorde det kan ni kolla efter ett klipp om hur man gör som jag ska lägga ut på Youtube. Hoppas att ni fattar då! Fast om ni fattade nu behöver ni inte om ni inte vill...


Hej svejs!

//EMMY_321

 

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards