Moviestarfansen

Alla inlägg under augusti 2012

Av MovieStarFansen - 12 augusti 2012 22:05

Igår var det sista tävlingsdagen och på kvällen lottade jag ut vinnarna.


Meningen skulle naturligtvis vara såhär: "Jag gillar moviestarplanet"

Här är vinnarna...:

På 1a plats kom *trummvirvel*...lollipop0313

På 2a plats kom *trummvirvel*...majapc

och tillslut på 3dje plats kom *trummvirvel*...Zacic

Ett stort grattis till er alla! Tyvärr kan det ta några dar tills alla får sitt pris men oroa er nt, de kmr att komma!

Grattis igen!

Hejdå!

/Corre01

 

Av MovieStarFansen - 11 augusti 2012 14:59

Tävlingen är nu avslutad eftersom jag antagligen inte kmr få in fler svar. 

Men jag skriver vinnarna imorgon och priserna ger jag till 3dje plats &

2a plats imorgon kanske och 1a plats får antagligen i övermorgon! Det

var allt jag skulle skriva ;). 

Heiidå   ;)


/Corre01

 

Av MovieStarFansen - 11 augusti 2012 14:43

Heii, ville bara påminna ännu en gång att ni inte ska skicka in erat svar som kommentar till bloggen utan skicka ett mspmail till mig på moviestarplanet till Corre01. Sista anmälningsdagen är idag så skynda mer era svar!


//Corre01 ;)


 

Av MovieStarFansen - 10 augusti 2012 18:16

God kväll alla bloggläsare!   

Vad tycker ni om de nya "Arkadspelen" på MSP? Själv tycker jag riktigt mkt om dem!   
 

Min favorit är helt klart SnailBob 2! Vad är er favorit?   

Förresten, titta vad jag hittade när jag bläddrade runt bland mina gamla bilder på datorn 8D :

  

Haha, jag gjorde den typ när jag var 6 xDD

Vad tycks? 8DD

Kram Alexy10
 

Av MovieStarFansen - 7 augusti 2012 19:21

GOD GURKA PÅ ER ALLA TREVLIGA GURK-LÄSARE!   

Nu tänkte JAAAG, självaste GURKUS GURKIMOSALA berätta för er att jag kom hem från min gurkiga vistelse hos min farmor och farfars gurkiga landställe för några dagar sedan.   Jag hade det riktigt gurkigt!   

Och, nu tänkte JAAAAG, självaste GURKUS GURKIMOSALA visa er en bild från när jag och mitt gurkiga fan Lovecool125 gurkade litegrann:

   

 MUAHAHAHAHAHA    GURKA MIG!!! 8DD

Gurkiga kramar från

Alexy10
 

...

Av MovieStarFansen - 4 augusti 2012 21:31

Ojdå jag glömde att skriva att sista dagen är 11:de Augusti och att ni ska skriva ett mspmail till mig (Corre01) på moviestarplanet!


Det var bara det ;)


//Corre01

 

Av MovieStarFansen - 4 augusti 2012 12:15

Hej! Jag har inte skrivit jättemkt så nu är det minsann min tur idag!

Men jag tänkte ha en liten tävling nu! Ni ska få gissa vad jag har skrivit, jag har blandat ihop orden i min mening. Ni ska gissa vad jag har skrivit:

"Ajg lilgra vismpoletranaet"

 

Ganska lätt men ni ska ändå få gissa och ha turen att vinna ett pris!

 

Första plats: 2 autografer och ditt mspnamn i bloggen + en hemlig present

Andra plats: 1 autograf och ditt mspnamn i bloggen

Tredje plats: ditt mspnamn i bloggen

 

Hoppas några vill delta!

//Corre01

 


Av MovieStarFansen - 3 augusti 2012 11:03

Tjoo alla körvar!     

Tänkte bara säga att jag idag åker till min farmor och farfars landställe    Vet nt hur länge jag kommer vara där, men jag hoppas att Corre skriver medan jag är borta (För EMMY har också åkt bort till sitt landställe nu). 


Aja, vi ses väl snart! Jag behöver stänga av datorn nu!

Kram Alexy10
 

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards