Moviestarfansen

Alla inlägg den 21 november 2012

Av MovieStarFansen - 21 november 2012 17:33

Ok, allihopa...Idag är min lyckodag xD

Jag hade för 5 minuter sedan (ungefär) 83 fame kvar till lv 9...Nu har jaaag kommit till lv 9   

Nu är dt bara...Få se nu...79.998 fame kvar tror jah...  

Men dt går nog fort...Hoppas jag...Man går upp i lv ganska fort med Awards   

Men jag tycker dt är dåligt att alla under lv 3 inte kan skriva forum, ge presenter m.m Och jag kanske har några hundra gubbar som är under lv 3(99 om man räknar bort en gubbe jag och Corre01 har tsm ^^). Jag kan ge en lista på typ alla jag har som jag kmr ihåg:

SweetStar2(lv 2)

Coolstar2(lv 2)

Patricia_321(lv 3)

EMMY_321(lv 2 Engelska msp)

EMMY!321(lv 2)

Sickan1212(lv 2)

Amber_Anubis(lv 2)

Fabian_Anubis(raderad, men var på lv 1 elr 2)

EMMY_4321(Raderad Var på lv 2)

OMG! Jag har glömt bort en gubbe!!  

Den hette ngt på s...Äsch!

 

Nu ska jag berätta om min dag:

Jag vaknade en solig morgon av min mobil-väckar-klocka, jag använde inte min mini-väckar-klocka för att dentickar så högt... Kanske bara ska prata om skolan Ist(höll på att skriva "Kanske bara ska prata om skolan ost"xD). Jo, jag irriterar mig verkligen på min bordskompis(vi sitter 2 & 2 och kille & Tjej, men 4 tjejer fär sitta brevid varandra...Jag sitter brevid en jobbig kille!) varje gång han ska gå ut på rast, till Lunchen, hem, hämta penna & sudd m.m så puttar han fram bordet ist för att backa på stolen...Så jag får andra sidan av bordet i magen(  ) och sedan puttar han tbx dt när han gått...xO

Men jag kmr nt på ngt mer att skriva...Förutom en sak    

På Engelska-lektionen lyssnade vi på musik (lungn musik   ) och efter en stund sa en kille i min klass:

- Kan du inte sätta på någon mer....poppigare låt, elr nåt???

Och då sa min lärare:

- När ni har slutat sätter jag på högsta volym!

Och hon skojade inte(förutom dt där med högsta volym för hon hade kanske 60/100), efter skolan satte hon på "Dragiga-Låtar-Man-Kan-Dansa-Till-På-Discon-Och-Sånt" även känt som: DLMKDTPDOS   

Och jag undrar om paralell klassen hörde...Dem hade nt slutat än xD

Men dt var allt!

 

Hayy(och glöm inte att rösta på musik-video-grejen(mvg xD) till vänster xD)

//EMMY_321 som ääälskar att vara i lv 9  

 

Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards