Moviestarfansen

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av MovieStarFansen - 18 januari 2013 17:00

Hejjjjjjjjj! 

FRIDAYYY! Har haft en trååkrolig dag. Jag var hos tandregleraren och höll på med mina tänder, det gjorde lite ont     . Men jag kom i tid till syslöjden och musiken   . Nu sitter jag i myskläder och är i mitt rum ich gör lite saker. Är SÅ nära level 10! Försöker levla :DDD

Den här låten ska jag sjunga på sångkursen, men i ett lite annat tempo, den heter I Heard of a Girl av Miss Li. Älskar den låten men är SÅ sorglig!

/Corre01

 

Av MovieStarFansen - 18 januari 2013 16:21

Okej hej alla Harry Potternördar där ute...Och ni andra  

Jag har sett måååååånga hp-videos men nu visar jag 2 av dem jag sett...

1:


2:


Om ni undrar så nynnar jag på den där hp låten hela dagarna xD

Den fastnar..."Draco's a tool :D" Men nu kmr nog fleeeeeeeeeeeer! xD


3:


4:

Äsch! Kmr nt på ngr fler   

Men vissa av er kanske har lärt er ngr namn i hp(den sista) xD

Och dt här bli ett långt inlägg eftersom jag velat lägga upp ngr bilder på saker jag tyckte var roliga och så...så här kmr dem(OBS! Vissa av dem kanske jag har haft med xD)

 

Hehe...jag har loksom lyckats bli blockerad av Alexh33...Jag frågade om hon hade fuskat för att jag tycket hin hade levlat snabbt och sedan så...Jaa ni förstår D:

 

Vet nt riktigt var dt var för bild men jg tog med dden ändå(den ovanför).

   

 

På danska msp*



       Nästan mitt namn Ö:Ö      <--Har mixtrat lite med bilden som ni kanske ser...        

Dt var nog allt...ciaoo dåå!


//Harry Potternörden EMMY_321 :D

 


Presentation


Tjoo! 8D
Vi är 3 lite tokiga MSP'are som skapat denna blogg! Vi heter Alexy10, Corre01 o EMMY_321 (På MSP, alltså xD).

Klicka här för att läsa mer om oss! ^^

Fråga oss!

14 besvarade frågor

Alexy10 skapar headers!

Japp, ni såg heelt rätt!   

Jag har börjat skapa headers åt andra, men jag gör det tyvärr inte gratis! 

 

Om jag ska skapa en header, så "kostar" det 3 autos på MSP - i 3 dagar. 
Det ni behöver göra är att kontakta mig genom att antingen skriva i cboxen eller skicka ett meddelande på MSP. Sedan pratar vi lite om vilka bilder du vill ha med osv.

OBS! Jag ger inte ut headern förrän jag fått mina autos, så försök inte luras!  

Kram Alexy10
   

 

 

 

 

Omröstning!!!

Om du fick vara tomten för en dag, vad skulle du göra då?
 Kasta mig i ett haav av julklappar och simma runt som Joakim Von Anka... ;D
 Det som jultomtar brukar göra... antar jag...
 ÄTA KÖTTBULLAR!!!
 Tomten finns inte ju... :P
 Dela ut julklappar såklart! :D
 Låta nissarna sköta allt jobbet... >:D Själv ska jag titta sitta i soffan och se de jobba håårt... >
 JAG VET VÄL INTE?! ;P
 HEJ JAG HETER BENGT!! :D
 Alltså, gud vad konstiga alternativ ni skriver hela tiden.... :?s
 Blubb....blubb... Jag är en blubb-fischk!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

- Antal besökare -

OBS! Denna besöksräknare här nedanför visar endast hur många besökare vi haft sedan vi lade till den. Alltså, så har vi haft lite fler besökare än det här: besöksräknare
räknare

Moviestarfansens maskot

Santa Claus Walking

Vår gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards